راه حل فوری برای بیماران نارسایی کليه به جای دیالیز

سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

راه حل فوری برای بیماران نارسایی کليه به جای دیالیز

اگر چه دیالیز می تواند در برخی موارد بیماران مفید باشد، اما باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. با توجه به این که بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند، برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه، نیازمند درمان جدید است. در حالی که، راه حل فوری برای نارسایی کلیه به جای دیالیز چیست؟

در واقع، بسیاری از بیماران از اثرات نامطلوب دیالیز رنج می برند، به همین علت، تعدادی از متخصصان کلیوی بیمارستان بیماری های کلیه شیدیا ژووان برای سال ها با هم کار می کنند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد می کنند. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در تعمیر سلول ها و بافت های بیمار دارند و به آنها کمک می کند که زندگی بهتر داشته باشند.

درمان، که توسط بیمارستان کلیه شیدیاژووان ارائه شده است، شامل درمان های تخریب سم زدایی، حمام دارویی، حمام پا، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان بخار، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی، کمک به بیماران برای درمان بیماری کلیه ها و بافت ها و بهبود عملکرد کلیه.

این درمان ها جهان را با چهار ویژگی قابل توجه از جمله گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، انتقال التهاب و انعقاد خون، شگفت زده کرد. با این حال، استفاده از این درمان نیاز به محیط زیست سالم و تمیز دارد، بنابراین، برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن ضروری است. در طول بیش از ده سال تجربه بالینی، درمان با سم زدایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه افتتاح شد.

مهمتر از همه، کارشناسان کلیوی یک برنامه درمان خاص را بر اساس وضعیت بیماری بیماران ایجاد می کنند. با توجه به این طرح، این درمان می تواند یک اثر دقیق برای کمک به بیماران درد های مختلف را به دست آورد. علاوه بر این، برنامه درمان براساس وضعیت بیمار تغییر می کند. با کمک این درمانها، زمانهای دیالیز در هر هفته کاهش یا حتی اجتناب شود.

اگر شما در عمان زندگی می کنید و پس از آن شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که به طور مستقیم با متخصصان کلیوی تماس بگیرید، لطفا وقت خود را صرف مشاوره رایگان کنید. آیا شما دیالیز هستید؟ آیا می خواهید یک درمان برای دور نگه داشتن از دیالیز پیدا کنید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5633.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه حل فوری برای بیماران نارسایی کليه به جای دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.